Introduction : What Should I Do?

, 0 comments

Huhuhu..aku dh ketinggalan bab2 blog ni..nampak sgt aku ni geek..x pe..internet membuatkan kita x nak jd diri kita sendiri lebih2 lg beranak macam2 virtual community website mcam friendster,myspace and facebook.. lg 1 dgn cara ni buat lg senang kita expose diri kita..tp bru aku faham blog ni lg best dari friendster and apa kejadah td..kt sini kita boleh muntah2 apa idea yg ada dalam kepala otak kita ni..tgk la mcm mana pembangkang boleh menang n takluk tempat aku..ni suma sebab blog la..sebab tu pak lah takut sgt n nk stop rakyat drp melayari blog2..mgkin blog aku boleh kena banned...sorry aku dh melalut smpai masuk politik...sebenarnya blog aku ni x bnyk pun crita pasal diri2 aku,yg bnyk pun information about music(international and local indie scene),film review and benda yg best lah..please baca sume..lol...chow

0 Response to "Introduction : What Should I Do?"