Kembali

, 0 comments

Fuhh..bosan gila sial sebab dah lama x online(bru 3 minggu je pun)...ni semua sebab pindah bilik baru la..trus x dapat line wireless uitm..but bilik baru not bad la coz semua budak2 law..sama cam roomate aku time aku part 3..ok stop la pasal kolej..malas la nk cerita ..semua dah settle...akhirnya cuti yg aku tunggu dah tiba..bg aku seminggu rasa sat(sekejap) sangat..tp klu lama sangat pun berkarat pulak otak nnt susuah nk study..apapun baik layan olimpik kt tv..banyak jgk rekod2 baru dunia dipecahkan mcm Usain Bolt(bapak laju dia lari)..100-200m semua dia sapu..mungkin orang2 kulit hitam ni makan daging kuda kot..aku paling benci kt tuan rumah...semua dia nk sapu..tp padan muka atlit kebanggaan diorang Lu Xiang..injured abis..atlit Malaysia pun boleh tahan la...ada jgk bwk balik pingat dri tangan kosong..Majulah Sukan Untuk Negara

0 Response to "Kembali"

    Tentang Aku Not Tentang Dia

    My photo
    Masih banyak lagi idea dalam otak aku..nnt je la aku post..

    Followers

    Comment Me..Please..