Lanun Tawan Estrella

, 0 comments

Bru2 ni aku pegi la teman member aku dari seberang utk beli dvd kt Prangin Mall(syurga bg pirates cetak rompak)...mcm besa la bnyk DVD2 bru yg x tayang kt Malaysia lg dah kluar mcm Burn After Reading,Saw V,Senario Episode 1(akikikik)...dah puas usha2 DVD cerita aku pun beralih la kt section CD2 lagu..akupun terkejut+hairan setelah melihat cover CD fav band aku,Estrella yg turut dijual di situ..aku pelik mcm mana la Estrella boleh sesat kt sini n dah jd mangsa cetak rompak sedangkan CD lagu local band2 indie lain xda pun kt situ..lgpun album Estrella susah jgk nk dapat kt kedai2 CD biasa..musykil2...mungkin tauke kedai tu minat Estrella kot...mana tau..anyway biar la dia jual CD tu...boleh la promote skit Estrella kt orang ramai termasuk Mat Saleh sebab ramai gila Mat Saleh datang situ utk borong DVD..aku pun x kisah sebab aku pun download full album diorang kt internet..free n berbaloi...hahahaha



Bukti...heheh..



P/S - Bg sesiapa yg ingin mendapatkan album Estrella kunjungi Desgami tingkat 4 Prangin Mall(Penang)..atau bluetooth je dgn hpon aku..

0 Response to "Lanun Tawan Estrella"