666

, 0 comments

Semalam sebelum aku nk tido aku belek2 la skejap hpon aku...then aku letak la sebelah bantal...tiba2,aku tgk hpon aku menyala disebabkan mcm ada sesuatu benda yg menekan keypad...yg paling mengejutkan aku di skrin telefon aku tertera no 666 sedang didail padahal aku x sentuh lgsung...seram gila..lepas tu aku matikan trus hpon aku n tido....keesokan harinya keypad 6 hpon aku susah nk tekan....aku pun x tahu sebab apa hpon aku jd mcm tu..yg aku tahu sebelum tu hpon aku ok je..xda masalah pun..bnyk orang kata no 666 ialah no setan or beast...
Terpulanglah korang nk percaya ke x cerita aku ni...tp ni memang pengalaman yg x dapat dilupakan aku sebab sebelum ni aku x pernah lgsung nm pk hantu atau mengalami kejadian2 seperti in...mgkin jgk hpon aku yg kebetulan mengalami keroskan teknikal...hanya tuhan je yg tahu...hmmm...

0 Response to "666"