Kusut And Masai

, 0 comments

Arghhh....sem baru dah bukak..sori la dah lama x update...biasa la bnyk benda nk kena settle...first pasal kolej..sesampainya aku kt kolej time hari pendaftaran,aku pun berdengung coz nama aku xda dalam senarai pelajar yg dapat kolej..aku check la balik ada x member2 aku yg dapat kolej coz setahu aku nama aku x pernah kena blacklist..aku pun heran nama2 diorang pun xda n apsal budak2 part 5 dah kena duduk rumah sewa..aku tanya la member aku..semua dah booking rumah sewa sebab diorang dah tau pasal nie time intersesi(biasa la cuti utk kita enjoy,apa2 tentang universiti aku x amik kisah sgt)..aku pun tersadai la kt kolej n hidup menumpang jap..agak hina jugak coz member2 suma kutuk..ada la jugak member2 aku yg lain offer duduk kt rumah sewa diorang..tp aku still amik pendekatan wait n see..dgn 2 orang lg member baik aku,Mat n Umar..kami pun tulis la surat hantar kt pengarah kampus(pandai2 la buat ayat kesian)..last2 dapat jugak aku kolej..alhamdulillah..bangganya nama aku terpampang kt papan kenyataan dining..aku kini penduduk yg halal..sori la member2 aku yg lain..hidup kena pandai..lgpun kos hidup kt luar makin meningkat..jgn kelam kabut..chill dulu..

P/S - Jadual pun x la pack sgt..tp yg x bestnya bnyk killer subject..arghh..tension balik....law,maf,far,bla bla bla...

0 Response to "Kusut And Masai"

    Tentang Aku Not Tentang Dia

    My photo
    Masih banyak lagi idea dalam otak aku..nnt je la aku post..

    Followers

    Comment Me..Please..