Wrap Up Holiday : Sedim

, 0 comments

Cuti sem pun nk abis..member2 aku pun ajak la aku p mandi air terjun kt sedim..aku sebenarnya x nak p coz malam tu dah la berjaga tgk euro tambah plk frust tgk Spain Menang..tp bila lg nk gather camni...aku pun ikut la..lgpun aku pun x pernah lg p tmpt tu..boleh tahan la air kt situ.. dapat melepasi meter kepuasan aku..tp ada jgk la tragedi yg aku rasa agak bernasib baik coz biasa time hujan kan air deras..macam mana ntah aku boleh tergelincir pastu hanyut dgn arus...best2 memang best tp klu xda batu penahan memang aku boleh lemas n x sempat la nk daftar balik masuk U..

These are the photos courtesy of Lah...thanks bro...










0 Response to "Wrap Up Holiday : Sedim"

    Tentang Aku Not Tentang Dia

    My photo
    Masih banyak lagi idea dalam otak aku..nnt je la aku post..

    Followers

    Comment Me..Please..